top of page

Pénzügyi Navigátor a tudatos fogyasztókért

A Magyar Nemzeti Bank alapokmányában rögzített kiemelt feladata a fogyasztók pénzügyi tudatosságának növelése, a pénzügyi kultúra fejlesztése. A tudatos fogyasztói társadalom kialakítása, a megalapozatlan, helytelen fogyasztói döntésekből adódó félreértések és károk csökkentése érdekében az MNB proaktív pénzügyi fogyasztóvédelmi tájékoztató tevékenységet végez, professzionális ügyfélszolgálatot működtet, továbbá társintézményekkel, valamint a civil és a kereskedelmi-szolgáltató szféra szereplőivel működik együtt.

A mindennapi életben hasznos, pénzügyekkel kapcsolatos információk a Pénzügyi Navigátor tájékoztatóanyagokban érhetők el. A Pénzügyi Navigátor eszközrendszer pénzügyi fogyasztóvédelmi honlapból, tematikus füzetsorozatból, oktató- és egyperces kisfilmekből, termékválasztást és tudatos döntést segítő keresőkből és kalkulátorokból, valamint mobilapplikációból áll. 

 

A megalapozott pénzügyi döntést ösztönző tájékoztatás mellett az MNB a panaszos helyzetek kezeléséhez is segítséget nyújt.  A budapesti Krisztina körúton található ügyfélszolgálat munkatársai személyesen, telefonon és írásban is rendelkezésre állnak, míg a fővárostól távol élő fogyasztók az MNB-vel együttműködő Pénzügyi Navigátor Tanácsadó Irodahálózat szakértőihez fordulhatnak számos vidéki városban.

 

Pénzügyi Navigátor. Utat mutat a pénzügyekben.

mnb_pnti.png

Pénzügyi Navigátor Tanácsadó Irodahálózat Tatabánya

Kapcsolat

Tel: 0036-(20) 506-01-06

0036-(30) 217-33-10

Email: tatabanya@cpcontact.hu

Postacím

2800 Tatabánya, Fő tér 8.

bottom of page